dissabte, 8 de febrer del 2014

CAMI DE S'ARXIDUC

Avui he agafat cotxe fins a Valldemosa, a l’ urbanització de s’Arxiduc, lloc on comença la ruta que duu a la finca pública de Son Moragues i a la vegada començament de diverses excursions per aquesta zona de la Serra. En principi pensava que estaria tot el dia caminant, feia quasi vint anys que no feia el camí de s’Arxiduc i en un panell de informació record que posava que la ruta des de Son Moragues es feia en 5 hores. La caminada fins el refugi és molt empinada, l’he feta amb la llengua que em rossegava fins els genolls, ala meva edat ja no estic per costes tan verticals, de totes maneres en poc menys de 40 minuts estava als peus del Teix. Quan he agafat el camí el vent ha començat a bufar com si el Déu dels vents estigués ben emprenyat, quasi em tomava, passant al costat dels penya-segats m’arrambava al costat contrari del buit, no fos que el cap m’hagués pesat més del compte i hagués fotut per avall. Com que la cosa no estava per floritures ben aviat he pegat al Coll de Son Gallard, en deu minuts al Pla del Pouet i ja ni tan sols m’he aturat a dinar, en poc menys de tres hores tornava ésser a Valldemosa, això si amb una nafra a la cara que m’he fet amb una branca de pi seca. Mentrestant la Borboneta era al jutjat fent una comèdia insuportable que ha omplert totes les hores del món medi àtic del s dissabte. Amem si més aviat que prest la República és una realitat i no hem d’aguantar tanta misèria intel•lectual.
























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada