diumenge, 1 de juny del 2014

SERRA DELS TEIXOS

Avui dematí m’he aixecat i m’he dit, au, vaig a fer La Serra Dels Teixos. No l’havia feta mai, aquesta Serra està enmig de la Serra del Massanella i de la Serra del Puig major, queda enmig una mica difuminada, prduda,  curiosament hi ha sis o set cims de més de mil metres alguns  passen els  1200.
La caminada ha estat solitària, no he vist a ningú durant sis hores, avui no hi havia ni alemanys, es veu que aquesta ruta és poc coneguda, no apte per diumengers.
He pujat des de l’embassament del Gorg Blau, i m’he ficat pel mig fins que he arribat al canal d’aigua que fa el trasvàs entre els dos embassaments, per amunt i ben aviat he vist Sa Trona, el primer mil, després El Prat i seguint amb els Teixos, en alguns llocs es passa per crestes quer tenen a  cada costat el buit.
La darrera punta està molt a prop del Coll del Prat, hi havia dues opcions baixar pel Coll del Prat o fer-ho pel Coll del Telègraf, he optat per aquest segon , però com no duia cap guia, en lloc d’agafar el camí adequat m’he anat cap a l’embotelladora, baixant per un torrent que estava ple de fullaca seca, en un moment donat he fotut de grapes, donant set o vuit voltes de campana, menys mal que com un moix he caigut de peus.












































































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada