diumenge, 8 de desembre del 2013

EL PAS LLIS.

El pas LLis està situat entre el Refugi de Tossals Verds i la Font del Noguer, a l'embassament de Cúber.Hi ha una altra alternativa per fer aquest camí, és el camí de la canaleta que porta l'aigua de l'embassament del Gorg Blau al de Cúber, quines coses, l'embassament del Gorg Blau està situat a sota del de Cúber, en canvi envia l'aigua a aquest per un sistema inventant per qualque home, que segurament descendia de una monea. Vaig deixar el cotxe al costat de la possessió de Son Ordines i vaig pujar fins el refugi de Tossals Verds, el camí  estava molt concorregut, com habitualment, persones de tot tipus i condició que ja no tenen doblers i va a passar una estona a la muntanya, que és barata, també hi ha els que van al refugi a passar la nit, amb la família, menu de 10,50 € i dutxa calenta. Aquesta excursió l'he feta amb la meva sola companyia, és una manera de no barallar-se amb ningú i a més em permet aixecar-me quan em vagi bé, he començat tard, devers les dotze i mitja. Per menjar fruita, mandarines, plàtans, caquis persimons i per beure herbes dolces i moscatell que acurça sa vista i allarga es siurell. Per avui ja està bé.






























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada