dimecres, 8 de març del 2023

MONTAÑA DE BISAURRI

Avui he sortit a explorar una zona desconeguda per a mi. He deixat el vehicle en una zona habilitada a on hi caben tres cotxos en una gran corba de la N260, entre els punts quilomètrics 378 i 379. Des de la mateixa corba, surt una pista forestal que he seguit.

Es va guanyant alçada que només es perd una mica per anar passant per alguns barrancs, la pista no te cap indicació, per tant tota la ruta l’he feta seguint el mapa i amb intuïció, ja que hi ha molts creuaments que poden despistar.

He deixat la pista per agafar un sender a ma dreta, que em deixaria a una nova pista, fins que he arribat a un creuament clar, si seguia a ma dreta aniria cap el Coll de Fades, he agafat el de l’esquerra, passant per una zona denominada Las Falagueras, seguint la pista he passat per dos  barrancs més, arribant a la Muntanya de Bisaurri i com que ha començat a ploure he tornat pel mateix camí, agafant algunes dreceres, ja que hi ha marques de rutes BTT que són les úniques que he trobat avui.

En definitiva, ruta d’anada i tornada, de 10 quilometres de distància, amb un desnivell positiu de 400 metres, realitzada en 3 hores i 17 minuts.

Mètode MIDE: 2322. MODERADA +1.