dijous, 4 de maig del 2023

DE SANTES CREUS AL PONT D'ARMENTERA

Des del poble de Fadella, a on he pernoctat, m’he dirigit amb cotxo, fins Santes Creus, per a dur a terme la darrera ruta pel GR de la Ruta del Cister.

He sortit de la població que alberga el Monestir pel GR, cap a Pont d’Armentera, però he sortit del GR a ma dreta en un creuament a on hi ha una torre d’alta tensió, per continuar pels camps sembrats de vinyes, fins que he arribat a una carretera local.

He sortit a la carretera i he girat a ma esquerra, he caminat per ella durant uns metres, passant per damunt un barranc i després he anat caminant per una zona de marges, fins que he trobat un camí sense asfaltar que m’ha dut fins el Pont d’Armentera, després he agafat el GR a ma esquerra per tornar a Santes Creus,  passant novament pel creuament que abans havia estat i arribant al poble pel mateix camí que al dematí.

En definitiva, ruta semi circular de 17 quilometres, amb un desnivell de 330 metres, realitzada en 4 hores i 15 minuts.