dissabte, 9 de maig del 2020

SON GUAL-MARINA

La ruta d’avui ha estat realitzada per cercar un camí que en uneix la urbanització de Son Gual amb el camí de Punxuat.
El problema ha estat que en arribar a Son Gual, allà a on i tenia que haver el camí hi havia una casa amb una barrera, tot ben tancat, per tant hem cercat anar per un carrer de la urbanització amem si trobàvem un sender pel que poguéssim tirar.
Hem entrat i hem arribat fins a una paret, a l’altre costat hi havia un camí ample, al qual hem accedit, al veure que la direcció no era l’adequada hem sortit per l’esquerra per anar cap allà a on semblava hi tenia que haver el camí cercat.
Hem trobat un senderó que hem seguit i de nou ens ha dut a un camí ample amb la direcció bona, que ens ha deixat al camí Vell d’Algaida a Sant Jordi, ara hem anat direcció a Algaida i després hem tombat a l’esquerra de nou en un creuer direcció Punxuat.
En arribar al camí que va a Punxuat, no l’hem seguit, i hem agafat el camí de Can Cortada que surt  una mica a l’esquerra. En arribar al final d’aquest camí hem anat fora de camí seguin la mateixa direcció i ens hem trobat amb un altre camí que hem agafat a l’esquerra, fins que quasi s’ha acabat , a prop de la finca de Can Contador, hem anat a cercar camp a través el Camí de marina, veien ben aviat la seva famosa torre.
Ara ja només ha estat seguir el camí de marina fins arribar de nou allà a on havíem sortit el dematí.
En definitiva, ruta circular, de 13 quilometres de distància, poc  desnivell, molt problemàtica pel que fa a itinerari, realitzada en 4 hores i 15 minuts.
Assistents: Lluís i Tomàs.
Mètode MIDE: 1313. Per tant la consideram FÀCIL +4.