dimarts, 22 de maig del 2018

LA MALÉ PEL PAS DEL GARROVER


Una vegada més he anat per terres de Mortitx, són màgiques, o t’enamores o les odies. Avui en realitat volia anar fins el Pa de Figa i Gironella, emperò ben aviat el genoll s’ha començat a queixar i enlloc de tirar cap el Coll d’Ariant, he decidit anar a la Malé, i avui si he trobat el Pas del Garrover, no és fàcil.
No hi ha grans pujades ni grans davallades, però cada passa és fotuda, res és gratuït per Mortitx. He sortit de la finca, cap a la dreta, direcció al Coll d’Ariant, està fitat, però és molt perdedor, quan he vist que avui em seria impossible fer els cims proposats he anat tirant cap unes fites que anaven en direcció Nord i que finalment m’han duit al Pas del Garrover, he baixat pel pas a la Malé, i he dinat al costat de un forat que hi en una roca,  a dins hi ha cosa feta pels humans, no sé exactament de que es tracta, una mica abans d’aquest roca hi ha el Pou de la Malé tapat per unes branques, ja que està a nivell, i envoltat de pedres, disposa de una bacina, molt antiga.
He tornat pel mateix camí fins el Pas, però després he anat directa cap a Mortitx, per una via marcada també amb fites, la putada es que aquest sender et deix en un bosquet, i el tram fins arribar al caminoiet que et duu a les cases és terriblement complicat, hi havia algunes fites però no m’han anat gens bé, he arribar a una cabanya, que té un petit safareig al costat, ple de granotes, que m’han saludat, també m’ha saludat una ovella banyuda i unes cabretes botadores. També és possible que qualque cosa o insecte m’hagi tocat el cul, ja que duia unes vermellons sospitoses una mica més a baix de la cintura.
La tornada s’ha fet feixuga, i he tengut que anar amb lentitud, el genoll ja em feia molt de mal, hauré d’aturar uns dies, no queda més remei.
Assistents: Tomàs.

Mètode MIDE: 2443. Per tant la consideram Difícil +1

CASES DE MORTITX I VINYES

TOMIR







LA MALÉ



FIGUERA DE LA MALÉ

POU DE LA MALÉ










CABRES







OVELLA BANYUDA



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada