dimecres, 5 d’agost del 2020

TOZAL DE PUNTONS


Darrera caminada d’aquesta estadal Pirineu, avui he cercat una ruta fàcil i sense massa desnivell, les cames ja estan ben castigades i m’he fet un petit homenatge per  a celebrar que tot ha anat bé.

He anat fins el poble de Laspaules, a on he deixat el vehicle, a davant del càmping hi ha un indicador d’algunes rutes per la zona, una d’elles és la que he fet avui, el Tozal de Puntons.

La ruta surt del mateix càmping i puja fins el poble de Suils, després per una pista forestal es segueix fins la Collada Llana Rosa, aquí a l’esquerra deixam un camí que contínua pujant i va a cims de bastant alçada, però jo avui simplement feia la circular i per tant he seguit la pista que al poc m’ha dut al Tozal de Puntons, una modesta elevació, aon he aprofitat per menjar una mica, una papallona no m’ha deixat tranquil, es veu que l’hi he caigut bé.

He seguit baixant, sempre per pista ample i còmode, fins que he arribat al poble de Neril, des del poble passa un GR, que arriba a Laspaules, però jo he continuat  al no veure el desviament i he arribat a la carretera, fent el darrer tram per aquesta fins el final.

En resum, ruta de 12 quilometres, amb un desnivell acumulat de 350 metres, circular, realitzada en 3 hores i mitja comptant aturades.

Assistent: Tomàs.

Mètode MIDE: 1223, per tant la consideram FÀCIL +4


PONT DE LASPAULES


LASPAULES

LASPAULES, TURBÓN I BACIERO



TOZAL DE PUNTONS





ES GENERAL AL TOZAL DE PUNTONS



PAPALLONA AMIGA




CAPELLETA


PICO SUILS

BACIERO

TURBÓN

NERIL


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada