divendres, 24 de juliol del 2020

MOLA DE SON TERMES

Fa unes setmanes vaig fer la ruta Na Fàtima, Ses Fites, Es Colomer i vaig veure aquesta mola que està entre Raixa i Palmanyola, avui ha estat l’objecte de la ruta.

He deixat el vehicle a l’aparcament de Raixa, en agafar el camí que passa per davant la finca, a l’alçada del safareig i al costat oposat de ses cases hi ha una barrera de fusta, tipus menorquina, he anat cap a la barrera i en creuar-la hi ha un camí a la dreta i un sender que contínua recte, aquest és el que he agafat.

És un bon camí, sense cap dificultat, que va pujant voltejant per l’esquerra, al cap de una estona arribam a una barraca de dues estàncies, esbucada, bon lloc per beure una mica i continuar, avui de bon dematí el sol pegava fort.

Seguint el sender, ens topam amb una paret seca amb filferro, però el sender contínua al costat de la paret, fins que quan ja comença a davallar, he vist un forat per accedir a l’altre costat.

He passat pel forat i ara he continuat per la part alta de la mola, sense perdre alçada, i sense un camí definit, fins que finalment he arribat a la punta damunt Palmanyola, el lloc més alt, però tota la mola té més o manco el mateix nivell.

He aprofitat per berenar una mica i tornar pel mateix camí fins a Raixa, per tant volta d’anada i tornada, matinal, la distancia és de 6 quilometres, desnivell acumulat  de uns 200 mts, realitzada en 2 hores sense comptar aturades.

Mètode MIDE: 1232. Per tant la consideram FÀCIL

GOLF DE SON TERMES

PALMANYOLA

ES GENERAL A SA MOLA DE SON TERMES

S'ALICOTERO EM CERCAVA !!